星期二, 4月 04, 2006

3日 黑氣持續..

今日做左水魚..


"早"
醒來已經是一時

昨晚踢波踢得太累了..

....

行出廚房..
做乜成個廚房浸晒?

原來係因為之前停水..
老媽子走o個陣冇栓水喉..
D 水由鋅盤流到落地下..

長開幾個鐘..
今個月張水費單和味..@@~!


下午
番到中心先知
油占同翰仔今日都要轉班..

o個下真係有 D 唔開心..

調來的是三個新同學..
兩個小五、一個小三..
佢地嘛
今日都 ok 啦..


走o個陣先發現..
自己褲袋o個 $50 唔知幾時跌左出黎..
連同上星期五唔見左o既 BT Handfree,
四日唔見左差唔多成四百蚊..
哇~!

聽完上面
夠黑未..?
未...

之後落左先達
幫阿爸部新機買代用電 + 幫阿媽部電話買機殼..
見佢有 treo 650 的電賣,而且個價重平過代用電..
順手買埋..

番到屋企試先發覺唔對路,
阿爸o個舊唔 work..(我估係 IC 問題)
而 Treo 650 舊電同我o個舊有 D 唔同,
而且 part no 比我而家用緊o個隻舊..
(暫時唔知係番新定二手..定佢無講大話,真係新貨..)
至於機殼..

一隻鴨記雜嘜落街亞殼值唔值 $60.?

唉..
預左做水魚...



行完先達
番左教會..

之後就落左去食譚仔..



離開教會o個陣
Leo 問我邊個係尼采
於是就同佢講左一大堆存在主義 + 希臘神話概論..

走o個陣,
又突然想起一個問題..
如果時光可以去番 04 年,
可以俾我重新考慮的話
我會唔會接受 Dr.Wan 的推薦
入 CU Phil..?

自己其實一直都很喜歡中大 (比起 HKU 和 UST 而言...)
由初中開始已經喜歡這間學校的人文背景..
重可以同..
家姐(..XD) 同一間學校..


搭車o個陣
一路都諗緊呢個問題..

但下車的時候
我已經得到了答案..

每一個決定
我願意完全的信靠祂..
也不會後悔
因為
我知祂的決定會是最好的

工作如是、學業如是、SU 亦如是
也願自己的每一個決定,
都緊遵祂的心意而行


Others:
1.
Thanks God for Everything~
不管是好的、壞的、幸運的、不幸的..

也都感謝主

2.
夜晚的我
真的有點不開心..

3.
愈黎愈覺得自己廢..

在祂面前如是
在她身旁也如是..

論成績、論文筆、論才華、論音樂、論靈命..
有哪樣比得上..?

23..
你憑乜野?

4.
聽講..
SU 新莊終於齊莊了..

Congrad~

5.
早幾天
聽到了他的消息..

只感到痛心..

他的才華遠比我高..
當我還要苦苦掙扎、要考入港隊預備組的時候
他早已站穩港隊的正選一席..

為甚麼一個天才
要面對這樣的命運?

6
前天晚上
遇上了一件小事..
讓我開始覺得
不知不覺間覺得..媽媽老了...

有機會再談

沒有留言: