星期五, 4月 07, 2006

6日


都係睇波..
不過未完場已經訓左..


番左中心
今日有半班 Mid-term / 放緊假..
落得清閒


俾阿錦拉左番學校 O 新莊..
講真..
我都唔知有乜好 O..

Sit 左一陣
之後就同德仔閃左落 Bar Can 食野..
也飲了點酒..

很久未試過落 Bar 飲了..

之後就番左 SU hea 左陣


深夜
同榮少 ICQ 傾左陣

唔經唔覺,
搞過咁多年莊
總會學埋唔少咬文嚼字的古惑野..

上左莊
出面 D _ 街野重多..
呢句我話o既


Others:
1.
惠康聖誕大特賣..

班學生講o既時候..
我諗左半日都唔明...

哇~

2.
睇睇下阿錦..

總覺得像以前的我

3.
send 左 message 俾佢

4.
睇左今期大學線
有 D 野想講..
不過聽日先

5.
請不要在試探中丟下我
我會在那裡被絆倒的..

不足的求祂增添,
不安時求祂安慰..

請為我代禱

6.
今晚作了個新嘗試
調換了次序..

靈修 + 祈禱後才打日記

因為可以有一節更好的靈修時間
也希望可以在日記中
記下一些靈修的啟示和感覺




是日靈修

祂告訴我的...

不要論斷人
路 6:37-42



今天所查的經文
其實唔係呢一節...
而係利未記 22 章 同埋 詩篇 1:2(靈修書)
不過因為靈修書的引子
再去搵路 6:44-49 (留意..係 44-49..)..

偏偏o個幾句說話
今日已經響腦海出現過幾次..

係咪好神奇呢..



訓了~
M23@ 3:17

沒有留言: