星期六, 4月 22, 2006

22日 饑饉第一天

昨晚

雖然那聲音沒使我崩潰,
但卻已足夠影響我整晚的心緒..



因為情緒實在太差的關系
五時多才上床
結果..
被家人噴得一臉子灰..

就快爆炸o個陣
我選擇左用祈禱黎令自己平復落黎



因為有顧住幫子健 / Lavender 救相
又遲左出門口

搞到冇左穿梭巴士搭~_~"

最衰自己又唔識搭車 + 搭錯車喎~

結果遊晒成個港島西南先可以去到香港仔運動場~

去到都成三點半..



趕餐死由香港仔趕番屋企
點知俾阿媽霸左部電視黎睇亞視..-_-"
奧瑪氏呀~!哇~


開始有 D 肚餓了~><



饑饉特記

三點半入到場
搵左一陣先搵番我 D Groupmate..

驚訝地發現..
原來在場好多都係細過我..
重要女仔多過男仔好多..

玩左幾個鐘 Mass Game,
再睇左個幾鐘片 / 分享
感覺..
反而覺得有 D 似 O'Camp...

Anyway,
最震撼的
是片段中,
那群非洲孩子用盤子盛著的
那一兜黃褐色的食水


對我而言
這些事理應並不陌生
(之前搞反世貿o個陣,
介紹 GATS 時好多時都會讀到第三世界的水源問題)
只是
當這些片段活生生地呈現在你面前的時候,
感覺
就只有震撼。
尤其
當看見他們那充滿喜悅的眼睛時—
對!
是喜悅..
因為這些黃褐色的水
對他們來說
可能並不比一部 PSP 遜色..

同一天空下
為何有兩個不同的世界?!


很難想象
如果身處現場拍攝的是我
會有怎樣的反應..



我諗
我會嘔一大餐..
然後攬住班細路喊..

願肚餓的同時
也不要忘記
世上還有 850, 000, 000 的生命陪伴著忍受這飢餓。


Others:
1.
我o個組都有好多靚女喎~

不過太細了..-_-"


2.
抬頭望天,只見密雲..
也想起他們的

可憐的風沒有家,
跑東跑西也找不到一個地方休息,
飄流的雲沒有家,
天一陰就覺得不住地流眼淚。

<<家>> 楊喚

雲等得不耐煩,都散了
雖然你的裙更華麗,比孔雀夫人
並瞬著我的一百隻眼睛

<<六角亭>> 余光中

我是天空裡的一片雲﹐
偶爾投影在你的波心──
你不必訝異﹐
更無須歡喜──
在轉瞬間消滅了蹤影。

<<偶然>> 徐志摩

同一朵雲,有著不同的故事
同一片天空下亦焉。

3.
請禱告紀念..
不是我..
而是那活生生的 850, 000, 000

沒有留言: