星期六, 4月 22, 2006

21日


約了 Sonia

今日
講花名
我會為自己起 D 乜野花名?
諗左一大堆

柒頭、緊張大師、四方木、牆頭草....


走o個陣
因為時間太趕的關系,
冇做到 Relaxation..
結果就出事..



因為豬仔要 sit count..

結果都係自己一個落左頹 Can 食飯
都有好耐未試過一個人響頹 Can 食 Lunch 了..


放左工之後,
返左學校打左個白鴿轉,
之後就落番教會。

番到屋企o個陣都已經成十二點。


Others:
1.
今日響 Chaplain Office..
俾人問左個問題..

「你見 Sonia 駛唔駛俾錢?」

我想講..
我申請o個個係 Suspension 而唔係 Drop Out....-_-"

2.
同人傾開..

講起上星期沈太問o個個問題..
終於恍然大悟

想問我係咪會上莊咪直接 D 問囉...
做乜兜個大圈黎問
家下好驚我會做 3P 咩?

3.
終於借到《蓮的聯想》同《楊喚詩集》
唔該子健~^^

回家的路上
反複的唸著那幾句

情人的恩念
是紫外線,灼熱而看不見
情人的心驕傲而可憐...


樂得像個瘋子

4.
聽日有饑饉三十~

我報左日營呀~
俾心機呀

快 D 幫我打氣啦




講完好的,
跟住要講一個不太好的消息

5.
在頹 Can 時
竟然聽到地鐵站的聲音..
很微弱,但我的確聽到..

就像中五、Poly Yr1 o個陣一樣..


然後
我選擇
乜事都冇..
祈禱,然後繼續食飯。


跟以前幾次「偶遇」不同,
今日的心情
倒平伏得像杯開水..
沒有驚慌、也沒掉過一滴眼淚..
或許是因為習慣了,
也或許,是因為開始懂得信靠祂。

我不打算再依靠 Anti-Depressant 去打這場仗、
也不會再押後復課的計劃..,
更不會再申請停學
我要完完全全的依靠祂來完成這個 Degree。

它可以毀了我的學業,
卻毀不了我。

六年了..

之不過
響打贏呢起仗之前,
我都要學下點樣同呢隻魔鬼共存。

沒有留言: