星期四, 4月 06, 2006

5日 清明..

睇住里昂點樣由天堂跌落地獄
亦都睇住 AC 點樣由地獄升番上天堂

唔知點解
又會諗番起 Porto 當年點樣用黑哨踢走我隊 MU,

如果要數番 D 可以令我睇完會嬲到訓唔著o既直播..
呢場一定榜上有名..

唉...

早 / 午
睇完波
由五點訓到三點..
大昏迷了十個小時

因為收到 Ivy 姨電話
Tea 過後就入左大圍整電腦~
順手幫家姐過去金獅o個邊做野

響 Ivy 姨屋企o個陣
同穎賢傾左一陣
講起 SU、講起自己班學生~
也講起這幾天的經歷~

佢~真係好勁嫁~
哇哈哈哈哈~!!



因為還要過金獅、又要回家做節,之後還要開 EP21 的 GM
推了 Ivy 姨的邀請..

結果嘛..
01:00 都未食飯..

Others:
1.
三個多小時的 GM..
足夠將人的精力消磨殆盡..

特別是當你還未吃晚飯的時候..

2.
重看昨天的靈修章節和日記..

我 們 將 所 看 見 、 所 聽 見 的 、 傳 給 你 們 、
使 你 們 與 我 們 相 交 、
我 們 乃 是 與 父 並 他 兒 子 耶 穌 基 督 相 交 的 .

我 們 將 這 些 話 寫 給 你 們 、
使 你 們 的 喜 樂 充 足 。

約一 1:3-4

還有靈修書的引子..

你身邊的人...渴望由你最近與基督相遇的經驗,得到激勵。

...

他們不需要你的哲理或神學推論......

...

他們需要聽的,
是一個剛與活著的基督相交、且改變個人生命者的分享。

哇~!!
好勁呀~!
祂怎麼會知道的..?

3.
或許..

開始學會順服不是因為甚麼,
而是因為學會了一個小道理..

順服會讓我得著更多,也讓我更深的經歷祂。

沒有留言: