星期三, 4月 05, 2006

4日 神奇的一天..

兒童節..
對於我這個脫離了兒童十幾年的人黎講..
其實冇乜意思..



約左黃牧十二點
補番上新生命新生活
由智慧設計到進化論~
大家都討論左唔少..

不過可能尋晚唔夠訓
開始O個陣都有 D 鈍鈍地..


響教會 stay 左先番中心..
今日係兒童節

話說中心幫佢地搞左 party,
但係...
我係臨開始之前先知道每班都要有份表演....-_-

結果嘛..
之前完全冇排過o既我地..
用左十分鐘商量 + 討論,
竟然都可以做到套趣劇出街~

Thanks God~

雖然演得真係麻麻地..
重有 D 胡鬧~
不過嘛,
咁o既時間有咁o既效果...

我已經好開心嫁喇~
哈哈哈~

之但係嘛..
開心係要有代價的..
係我要幫佢地手扮小丑...-_-"

Anyway~
再一次—
Thanks God~!

祢真係好勁呀~!!

Others:
1.
呢排網上最 Hit..
唔計傳銷員
就一定係 B 女事件..

頭先重上埋 11:00 新聞港聞 Headline..

型死了..

逾300男子中結他美人計 - Yahoo! 新聞

呢單野其實響年頭已經聽過..
o個陣 DHL 重響 ICQ 玩佢...
我地o個陣重響 newsgroup 一齊諗問乜野問題..XD

不過估唔到竟然都有咁多人中招..

fwd: TV谷版友DHL玩鳩結他班 B女實錄
(內文大量有味笑話,不喜勿進)

B 女相簿

香港...
乜真係有咁多電車男嫁咩?


2.
禱告的時候

祂跟我說..
如果真的要定一個時間的話..
那會是三年
(一年..? 我還不是太明白..我只知道時候未到)..

如果真的是三年的話
我願意用這三年時間去等待那果子成熟嗎?

3.
人大了
愈來愈覺得世界的奇妙

I)
一個太陽

看來有點諷刺
但一顆獨立的恆星並不是必然的
宇宙中,
有過半數是雙星多星系統

簡單而言,就是有兩個或以上的太陽

即使能夠型成適合生物居住的行星系統,
在上面居住的生物
除了要抵受極端惡劣的氣候以外 (強烈的溫差、還有引力影響潮汐導致氣候反常)
還要面對一個極嚴重的問題—

每年最少有六個月時間不存在黑夜....

更加不要講觀星了..

II)
重量的分配

太陽系中,太陽的質量佔總質量的 99.86%
餘下的 0.1% 中,
木星和土星合佔當中的 90% 以上..
連同海王天及天王星,
比例更高達 99%

這個看似無關痛癢的比例
卻為我們提供了很好的保護—
絕大部份為地球帶來威脅的外太空星體,
會被木星和土星的巨大質量吸引而改變軌道,
又或直接撞落在他們的頭上...

而且在火星和木星之間還有一個小行星帶..

III)
大氣的濃度

大氣濃過高會導致溫室效應,
形成類似金星表面、高達 500 度的高溫

濃度過低會導致日夜出現巨大溫差,
過劇的變化會不利生物發展;

而太稀的大氣亦意味著生物無法取得足夠的氧氣..
也無法抓住液態的水分..

係咪好神奇呢..?

沒有留言: