星期五, 5月 13, 2005

11日 仍然有雨

回到學校才知道
今日考 1430...

大鑊...

結果..
頭尾溫左唔夠 5 個鐘..
真正溫書的時間嘛?
怕且有 2個鐘掛..

Physics 卷遠俾想像中淺
不過嘛
我真係估唔到自己有幾多分

40? 60? 75?
不過一定唔會 over..
因為有成 20 分 Gauss Law 冇做...

離開試場的時候,
撞到 Eva 同 Virgina (?)
佢地問我係咪好緊張..
因為見到我開考前一直低頭祈禱..


過左家聰屋企
佢嘛..
都係比較遲鈍少少..

__________________
想起自己曾經對主的應許,
也想起自己這幾天犯過的事。

開考的一刻,
我真的很害怕,
害怕主會離我而去..
害怕主會嫌棄我..

不過主嘛
最終還是告訴我,
祂還是在我的身旁,
不離不棄..

很感動..

這次考試,
不管考出來的成績如何
我也知道,
它已得到了主的保守

因為..
我不配..
真的不配...

沒有留言: