星期一, 5月 09, 2005

7日 有雲 好開心的一天~


晨早八時許已經被電話吵醒—
原來爸沒有"帶"/"戴"眼鏡...

回家後,
一直也睡不了
最後都係放棄左重新上床的念頭
亦都因為咁,未夠十點已經出左街

10:00
落左 SSP,
首先去左鴨記買電子零件~
之後就落左去行黃金

最後嘛~
買左好多野:
一隻 Bluetooth 手指,一盒 DVD-R,重有....
偏偏就冇買到最想買o個樣 - wireless router...


1215
一個令人驚訝的情景~
出名例遲的我居然早左兩個鐘番到教會...

因為太得閒的關系,
於是過去左幫家聰手 host 英文歷奇小組。
連埋黃牧同遲到的 Wince,
罕有地..今日導師竟然多過學生~

下課後,跟 Wince 約了 Kennis 吃"譚仔"
之後就番左教會團契。
今次的週會嘛~
係講年度主題"蒙主揀選"..
亦都有一節好好的討論時間~

之但係...坦白講...
我不太接受到慧研的那套...


朱仔同 Maggie 嘛~
今日最後都係冇黎...
不過嘛...未嘗唔係一件好事~

傍晚
跟家聰,Wince,嘉旋,嘉微,還有聰媽一起吃晚飯~
(hmm...其實我係咪算一個另類呢...兩對兄/姊妹...)
談了很多事,
也延續了在教會討論的話題:

一個基督徒跟一個非基督徒 / 未信者的戀愛
對性 / 童貞的睇法
朋友間的關系
表白..

一節好好的愛研~


食飯食左差唔多一個半鐘(定兩個鐘?),
因為聰媽要上團契,
家聰又要的趕去(幫人)補習,
結果嘛~走o個陣剩番我地四個..

因為要幫黃牧搞電腦的原故
自己一個上左番教會~
...
不過嘛~好快已經整好左..
咁咁Q 佢地三個又走左番上黎借 Toliet~
於是就一齊走喇~

因為微微的興致勃勃的動議 + 無人反對之下~
三個女仔 + 一個男仔,
都幾無聊地
由佐敦行到去油麻地...

而目的嘛...
只係陪嘉微取眼鏡...


之後
成班就一齊過左去影貼紙相,
順手過左隔離紅十字會幫佢地(手羅)器官捐贈卡...

三個女仔嘛...
真係一個墟來的..

10:00
影完貼紙相之後,
就送左微微去搵佢個"不是男友" (..XDD)
跟住就同 Wince 約左佢阿哥
落左 SSP 松記食甜品..

11:30
響家聰屋企,
同佢打左一盤 Winning 8
結果嘛~曼聯贏巴西 5:4... ^^

跟住就同 Wince 傾左差唔多個半鐘...
傾左好多野~
傾佢o既朋友 / 男朋友 / 同學~
好多好多~
亦都查左好多節經文...

一節好好的聆聽 + 分享的時間~

主 怎 樣 饒 恕 了 你 們 、 你 們 也 要 怎 樣 饒 恕 人 。

西 3:13 下

2:00 a.m
終於番到屋企...
又俾阿媽鬧...><>

  1. 幫佢地"鬆骨"~個個都話好正~
  2. "譚仔"靜靜雞加左價...
  3. Wince...竟然將佢屋企室內無線當左手提..-_-
  4. 嘉旋...話我隻手係彈琴的材料...^^
  5. 話時話...成 N 咁多年未試過影貼紙相...
    where N >=5
  6. 多左兩個 L, 一個 C...
  7. ...究竟係咪星期二要考試的...
  8. 為團契的每一個人都交上
  9. 對我黎講...教會好重要~團契好重要~hmm...^^
  10. 好好的一天....
  11. 今日篇日記係咪長左 D....
  12. 我冇諗過你會睇晒...XDDD
    (係咪想打我呢 :P)

沒有留言: