星期五, 5月 27, 2005

26日 有雨

終於完成了工作
唔知幾時可以過到數呢...


跟嘉駒 + 大頭楓約好了一點鐘食午飯
點知十二點九打去搵佢地 firm..
佢地兩個夠膽死未起身..

結果嘛
飛甩左大頭楓,
同嘉駒響奧海城過左一個下晝..
由薩拉馬戈講到卡拉馬佐夫..
再由罪與罰講番到伊底帕斯

佢邏輯都係強過我 DD...
不過嘛
我用理論名 + 人名搭夠..XD


同佢番左屋企 hei 左個幾鐘~
一齊(目及)女仔....
........



夜晚
經過之前咁多次都約唔成..
今日經過我高壓手段處理後..
終於都同嘉旋佢地睇左《早熟》

換黎既..係被迫放棄左阿 Ken 同穎賢...
唔係我驚套戲落左畫我地都未約好...

BTW...原本今日諗住睇 4:10 場的..
結果為左要就微微放學,最後都係要改睇 7:45

我諗我明白裡面想講的意思
不過令我印象最深刻的
係黃秋生最尾的一段說話..


諗起下晝嘉駒同我講..
如果可以忘記到係 Fiona + 房祖明做主角的話,
呢套會係一套好戲..

hmm... 不過...佢兩個都唔太差吧..

時間所限
明天待續

沒有留言: