星期三, 5月 25, 2005

24日 仍然驟晴驟雨

昨夜
在床上向主哭訴

我知祂的用意..
祂要叫我謙卑、祂要我學會站起來..
只是
我仍然很痛...
很痛...



晨早回到學校
幫 FO 做問卷..
由朝早...
一直做到 7:00p.m.


跟大頭楓談了半個鐘電話..
(呢排唔知做乜成日煲粥..)

到而家都唔知佢係咪真係暑假結婚...
俾佢玩死..


今晚係讀壞新聞的第二次試咪
約了 Makhome 和 Good 4 U 8:00 響長沙灣等..
比原定早到左半個鐘...-_-"

中途又咁o岩撞到阿 Ken,
原來佢過去o個邊做義工..


試咪嘛..
頭尾試了差唔多三個鐘
around 80 分鐘節目 (over-run 了差不多 20分鐘)
再加個幾鐘同 ifg 一齊做的分析..


差唔多試到成十二點先走,
不過,真係學到好多野...
特別係同 ifg 的討論。
專業聽眾始終都係專業聽眾,
一講已經 point out 左o個幾個重要問題..

soft selling vs 字眼上的暴力
隨處可見卻又太不易見到..


至於自己
今次就嘗試從解構理論入手,
分析上個星期日明報頭條《老夫婦輕生揭長者哀歌》

點解三個故事要咁樣安排?

點解咁多不必要的描寫?

點解有 D 動作會形容得咁具體?

當中...太多被建構 / 選擇過的處境了..
不過..
可能我個節奏太慢..
亦都可能係我表達太差..
跟本冇人明我講緊乜野...>__<

老實講..
自己真係做得一塌糊塗

一黎之前冇做功課、準備不足,
好多論點都係要即時去諗..
跟本就組織唔到..
而且自己又捉到鹿唔識脫角,
再加埋唔識 present..



有時要係覺得自己好鬼冇用..
連 conclude 一篇新聞、幾個故仔都做得唔好...
講左成大輪都唔知自己講緊乜...

可能
主就係要我響當中去搵自己的不足..

(至於我想講o個單新聞嘛...聽日先詳細講喇...)

沒有留言: