星期日, 5月 15, 2005

14日(續) 開始轉晴了...

回到教會

Wince 幫我買左午飯~
難得我團契又冇遲到...

今次周會講靈恩派教會,
黃牧師搵左裘叔、裘嫂黎講佢地之前個教會..
方言祈禱 + 靈洗..

可能我唔明..不過有點奇怪..


不過都好似 feel 到有少少敵意...
唔知邊度黎呢?
定係其實只係我太過敏感....

完左團契之後,
"照例"有一節好好的分享時間~
呢幾日次次講起都有 D 想喊..><
感謝主~

之後嘛..
重幫 Kennis 預祝生日~
最衰聽日生日o既微微唔響度...



過左家聰屋企
同 Wince,Connie 姨去左食飯..
(至於家聰嘛...佢成十點幾鐘先番..)

食完飯就過左去行惠康..
買左成五百蚊野..--"
都好似好耐冇入過惠康了...

跟住嘛..
我同埋 Wince 兩個..
好無聊地..
直落睇左三個鐘電視
Survivor..睡公主...奇幻潮...鋼練...
.........

重要睇埋 exTV........

番到屋企..
好似未夠一點...

(喂~細路...聽講你好似重有一科 soc 未考喎...?)
(咦?係咩?!又好似係喎..)

Others:

  1. 終於托 Wince 幫我借左 Saramago 的 "Blindness"
    因為溝通上的問題...

    佢同時幫我借左中英文版...

  2. Vani 同 穎賢同時投訴我...
    話如果我講 phil / poli 野唔好咁長氣的話..
    我可以殺死多好多女仔..(咁係讚定彈.... -_-)

    問題係嘛..
    對我來說..
    殺得死的..一個就夠....

  3. 夜晚同 Wince 講佢大佬....
    嗯....

    家聰重未掉得低...

    唉.....

    (之後就順手俾佢串左句..><...)

  4. 嗯...好似仲有 D 野想講...
    唔記得了....

沒有留言: