星期六, 5月 14, 2005

13日 天晴但有雲 有點失望+憤怒..

今日,食左家姐一隻死貓
好傷心...

雖然佢最後都有同我道歉,
不過,我真係好嬲好嬲,
佢不單止質疑緊呢件事
..
佢係質疑緊我既誠信、我既人格

最後,
亦都係因為呢個原因,

我冇陪到佢去做物理治療。


下午

回到
SU
怒氣仍未消,

但總算做回了應做的事,
也實踐了對主的承諾..
感謝主~

因為周圍都冇 tea 食的關系,
唔夠六點已經食左飯..-- "

晚上
獨個兒躲到
Lib “溫書”..

不過..
6:30 stay 11:00
最後一頁 notes 都未翻過..

____________


好嬲好嬲好嬲好嬲
......
嬲緊好多人..><

我係咪諗得太多呢?

係咪好少氣..
我係咁覺得的...
仍然好嬲...

主呀!求你去帶領我...


借左
Jose Saramago "The Cave"
.............

唔可以睇住嫁~

考埋試先
....

沒有留言: