星期日, 5月 22, 2005

22日 天晴

早上
晨早回到教會
有崇拜的時間...

也因為要落去踢波的緣故
經歷了神的一個安排...
^^


踢完波之後,
再次回到教會待了一會..
家聰一家,Vani,還有 Kennis都走了...
只剩下嘉旋和穎賢...

獨個兒在一角
寫了很多的感覺
也記下了很多很多的事~

我喜歡隨筆


晚上..
過了國明舅父家中整電腦..
途中跟嘉駒談了半小時電話..

感覺、學業、工作、愛情、政治..

回家時
收到 Eva 的電話..
問我肯唔肯為音樂劇幫手..
也問了我會唔會去 FES 的福音 Camp / Workshop...

唔知會唔會撞時間呢?

Others:
1. 漢基希望我可以 Keep 住番崇拜,順手可以幫手帶踢波..
我會儘量 Try my best 的~!!

2. 今日跌到成身傷晒...
差不多大半年冇踢過石地場了...

3. 為音樂劇的人手安排交上~
而家搵緊團契既人幫手~
唔知有幾多呢?

4. 仍然為那一位同學交上...

1 則留言:

匿名 說...

我都希望你可以keep住返崇拜,同埋keep住唔遲到。這幾個星期做得很好呀,繼續吧!

Kennis