星期六, 5月 28, 2005

28日 毛雨 一切很好

又睡了差不多 11 Hr,
考完試之後真係好 hei~


遲左十分鐘回到團契,
hmm...有待改進...

今日講十誡的第五條——孝順
重有分享 + 同 Mary 慶祝生日的時間~^^

跟住就睇嘉旋 + 穎賢 + Arnold 練詩..
準備聽日敬拜..
穎賢希望我聽日都可以幫手.^^
因為佢話佢失聲 + 唔唱得喎,
又難得有把男仔聲....

崇拜幫手帶詩,應該係我第一次呢~

唔知聽日會唔會唔知醒呢~
希望唔會喇..
不過以我呢幾日咁懶訓

咪喇...
今晚都係早 D 訓,
聽日番埋主日學~

Good nite~

BTW
1. 呢兩日呢度好似多左人黎睇喎..
好多新朋友都冇打招呼呢~

2. Mary~ 生日快樂呀~
祝你今年好訓 D 喇~XDD

話時話呢~我成日呢~都覺得呢~
好訓 + 訓好多的人其實係好幸福的..
我好羨慕呢~

(講個小秘密你知呀~其實我地都好鍾意你嫁~^3^)

沒有留言: