星期三, 5月 18, 2005

17日 有雨

Soc ...
似乎考出來的成績不會太好...
又炒了一科...

不過...總算考完了..


跟 Vani 通了個半鐘電話..
由 教會講到 Saramago 再講到 Bible..

佢搵左佢同穎賢很喜歡的詩篇十六章
而我嘛..
就揀左我好喜歡的
林後 12:7-10
還有歌西 3:13 下


深夜
跟 Sam 一同離開學校
談到了一些事..
hmm...
基督徒唔應該咁做的...

回家的路上,
想起自己...
突然有 D 灰心..

究竟,係咪應該係時候放棄呢?

我諗我自己已經有答案..

Others:
1. 今日..俾三個女仔話我捉蟲..有 D 灰...

2.跟她通了電話~
這個懂事的小女孩嘛..
心情似乎好了很多了..

感謝主~

沒有留言: