星期二, 5月 10, 2005

9日 暴雨

腦入面...

只有尼采、沙特、Camus同杜斯妥諾夫司機


先生,請問你係?

亞拔.卡謬

...........

唔o岩?咁沙特...

..........

..........

咁出生日期呢?

1844年 10 月 15 日

(@@....) 咁信仰係?

有神論存在主義

即係?

杜斯妥洛夫斯基o個套

..................

..................

咁你打算去邊度?

Oran

目的係?

搵一個人

佢係..

(打斷) Zarathustra

我意思係..佢係你邊位?

異鄉人

咁搵佢目的係為左...

Crime and Punishment

先生,請問你有乜野唔妥...?

有..有少少噁心

下?咁.....你身上有冇乜野傳染病?

黑死病

下?咁有乜野人同你一齊?

卡拉馬佐夫兄弟們

...............................

...............................

...............................

...............................

實 Q~幫我捉住佢...

你唔可以咁做...!

點解?

沙特講過人有絕對自由..!

但係你精神有 D 問題

人係可以有權力意志去做超人!!
作為自為存有,我自由意志去選擇做一切荒謬的事~!!
你唔應該將你o個一套 Ideologies 放響我身上!
我要 Construct 我自己o既 discourse !!

(好了...發完癲...)

沒有留言: