星期四, 5月 26, 2005

25日 大致天晴



六時多起床
只是嘛..
因為搵証書的原故
都係遲左成半個鐘先番到去...

講左一個大話...><

做左四個鐘問卷
順利完成了一百份的目標..

總算大功告成..
不過聽日重有 D 手尾要跟


下午
完成問卷後
同 SU 成班一齊落 bar can 食飯

匆匆忙忙用絲帶串好個字串
就送左俾佢

嗯.
佢好似好喜歡..



狼吞虎咽地吞左成個司華力腸 & 焗豆飯
用 9'9" @ 100M 的速度衝去搵 Sonia..

好彩冇遲到..


Sonia 帶我再一次 Go through 自己屋企的經歷
睇到自己家庭背景所遇到的好多好多問題
也了解自己更多..

雖然自己好唔鍾意佢地呢套,
但不自覺地,
我原來一直都係用緊呢套 programme.

自我中心、極度主觀、喜歡逃避 / 卸膊、active social,
縱有不滿也只會隱藏起來..
還有很多很多..


那個趕出門口的比喻...
雖然我不喜歡,亦不願意承認..
原來我不加思索地,
早已將自己的思維模式強加 / 投射在別人的身上..

感謝 Sonia


回到 SU
已經差唔多四點..
成班人無聊到玩 True Or Dare 過日辰...

都唔知佢地係咪有心玩野..
7-8 個人玩 True or Dare,
20 條問題居然居然有 9條都係抽中我..


海當眾問我係咪鍾意 Maggie..
說實在的..
我對呢條問題真係幾反感..
一條佢一早知道答案既問題、
亦都知道呢條問題無論乜野答案、
都會令 Maggie, 德仔同我非常尷尬。

而且亦都知道在場唔止我地三個會對呢條問題有反應..


我唔想 hurt 到其他人,
更加唔想 hurt 到佢..
最終我都係決定忠於我自己既諗法。

我承諾過的~
最少到現時仍未有轉變.

說實在的..
如果呢條問題早兩個禮拜問我的話,
我諗我可能會猶豫一陣;
不過在這刻,
我非常清楚我愛的是誰。


其他的問題..
其實真係有 D 搞爛 gag..
唉...


晚上
一家人和雄叔一起外出食飯,
為爸爸賀壽..
卻因為一些少事在家中跟家姐嗌大交..

不過..
兩姊弟嘛..
轉頭又乜事都冇了..


回家後..
跟家聰談了差不多一小時電話..


Others:

1. 地拖今朝早走了..
我上星期落街先同佢玩 + 抱左佢一陣..
胡生重話佢呢排好番好多...(雖然記性差左 + 唔認得我..)
點知今日已經離開狗世..

唉...冇諗過上次係最後一次...

佢主人 e+ 好傷心...

2. 最後竟然係我冇報到統計處份 Job...><

3. 聽日約左嘉駒 / 大頭楓食飯..

4. 還有和團契一起睇早熟..
hmm...

沒有留言: