星期五, 5月 13, 2005

12日 開始轉晴

昨夜回到家中,
已是早上 1 時多

展開長達 13 小時的大昏迷

中間..
起左半個小時身打電腦
個半小時午飯 + 洗婉
搬左頭尾四次地方...


可能是病了吧?


下午
又一個試探
主同貪婪之間..
我都係揀番主...


去左嘉微屋企..
因為嘉微禮拜日生日,
但係佢今個禮拜唔番得團契 & 崇拜
所以我地成班提早同佢慶祝

有我、家聰、Wince、Leo、Ken、Vani 同埋堅堅個妹嘉儀
當然唔少得嘉旋、微微同廖太~

一次很好的聚會時間

BTW~
今次嘛~
終於學精左了
比比依然好惡
黑黑就俾家聰嚇親...

深夜,
同 Ken 搭地鐵番屋企
Ken 特登陪我,由彩虹 ~> 油麻地 ~~> 調景嶺
目的嘛~
就係為左聽我 D 三級笑話..XDD

當然重有 Camus, Sartre, 同 Dostoevsky
重講左少少絕對自由、荒謬同無神論存在主義..
當然少不了希臘悲劇神話的背景同理論....

因為太長氣的關系
結果都係講唔晒...
於是陪佢由 旺角 ~~> 油麻地 ~~~> 旺角....


好想睇 Saramago 的《盲目》..
考完試 Mark 住先...

_________________
回到家
整小學的 contact list..
聽日要開始溫書了...

沒有留言: